Propust - bylo Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Cihak na dkv.cd.cz Cihak na dkv.cd.cz
Čtvrtek Září 19 10:27:06 CEST 2013

Jo, jednoduché to je. Teď nedávno jsem ještě nekde viděl nápad kdy ty vstupní konektory dali zespod doprostřed té cívky. Vývod konektoru tak trčí dovnitř uvnitř té cívky. Takže mají výrazně kratší ty pásky od konektoru k odbočce a hlavně lze snadno změnit vazbu posunutím odbočky po cívce nahoru/dolů což v mém provedení moc nejde.

Trochu jsem se obával měchanického provedení - co to udělá po pár letech. Ale nedávko jsem koupil VNWA a tak jsem si filtr ze zvědavosti vzal domů a přeměřil ho. Po asi čtyřech letech je to stále stejné jako po po prvotním nastavení.

	Martin.