Jaky KV prijimac nebo SDR radio?

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Září 18 22:43:15 CEST 2013

Pokud dobře počítám, při kurzu 31kč/libra  je to 125+14(pošta) cca 4300
kč !
A to se mi zdá v porovnání např s oním RTL SDR sakra předražené.
Ano, v funcube je 16 bit. převodník, oproti 8 bit v RTL ,
ale jinak je to  +/- stejné , jen RTL je za 10 dolarů :-)

Když si například dále uvědomím, že onen Flex je "jen" 3x dražžší, opět
se mi zdá ta cena za funcube šílená.
Další věc je že je to tak "maličké" i když to je opravdu jen subjektivní
pocit
A počítám, že na KV to bude bez pořádných filtrů nepoužitelné, alespoň
ne na solidní poslech.
LW anténa srazí na kolena i mnohem lepší rádia, pochybuji, že funcube na
tom bude bez preselekce lepší.