OT je toto uz mrtva autobaterka?

Pikulik picom na volny.cz
Středa Září 18 18:22:11 CEST 2013

ceny ale nemají moc výhodné, já nakupuji u
http://www.cekl-eshop.cz/

Před pár lety jsem prodával auto se kterým jsem pravidelně jezdil kolem
5k km měsíčně. S kupujícím jsem si dal sraz u Globusu. Zájemce nasedl do
auta a vyjel na hlavní silnici a asi po 200m auto zaškubalo a zhaslo.
Startér se ani nepohnul a světla pouze slabě žhnula. Baterka čtyři roky
stará měla naprázdno 10V a se světly asi 6V. Zašli jsme koupit novou
baterku a auto se prodalo.

Od té doby měním baterku hned při prvních problémech.