Re: OT: Seznam rozhlasových kanálů UPC ?

René Damek rene.damek na gmail.com
Středa Září 18 16:56:09 CEST 2013

Tak zpet na stromy. Nebylo to PDFko, ale prosty text. Tady je to pro oblast
Krupka.
Pro Vas to muze byt jine.

RA programZaměření programuJazykStereoVýst. frekvenceCountry RádiohudebníČA
105,1Čro - SEVERvšeobecnýČA102,3Čro1 - RadiožurnálvšeobecnýČA88,4Čro2 -
PrahavšeobecnýČA92,8Čro3 - Vltavavážná hudbaČA101Čro4 - Waweradio pro mladéČ
A89,7Čro6 - BBCzpravodajskýČA107,8ExpresradiopopČA98,4FUN 1Nepřetržitý
proud taneční hudbČA95,4Radio FREKVENCE 1všeobecnýČA94,1Radio AGARApopČA
103,7Radio BBC WORLD Service-AA99,1Radio BLANÍKpopČA94,6Radio DĚČÍNvšeobecný
ČA107,2Rádio Evropa 2popČA92Radio HeyrockČA106,9Radio
IMPULSvšeobecnýČA106,2Radio
KarolínapopČA93,7Radio LABE-ČA102,8Radio MOSTvšeobecnýČA92,4Radio NORTH
MUSICpopČA96,1Radio Olympic-ČA105,5Radio PROGLASkřesťanské vysíláníČA107,5Valc
Country & Folkcountry , folkČ AA91,2Valc Valcarkalidová hudbaČA100,2Valc
Classicvážná hudbaČ AA99,8Valc Goldzlatá hudba posledních 50. letAA90,3Valc
HithityAA96,6Valc RockrockAA97