Re: Bezkomutátorový BLDC motor - roztočení pomocí modelářského regulátoru

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Září 18 16:10:13 CEST 2013

Na cerny GND, ne cerveny nic, nebo ho naopak pouzit pro napajeni elektroniky (melo by na nem byt 5-6V,
ktere jsou urcene pro napajeni primace a serv).
No a na bily ridici signal - na TTL urovnich obdelnik, kde opakovaci krekvence je cca 30-80 Hz, a sirka
log. H toho obdelniku ridi otacky. Vetsina regulatoru se umi zkalibovat podle min. a max. sirky, protoze
ta nebyva na vsech RC soupravach uplne stejne. Stredni sirka je 1.5ms, typicky cca 0.8ms pro vypnuti
motoru a 2.2ms pro max. otacky.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Jan Půhoný
  To: HW-news
  Sent: Wednesday, September 18, 2013 3:57 PM
  Subject: Bezkomutátorový BLDC motor - roztočení pomocí modelářského regulátoru

  Zdravím,

  mé modelářské zkušenosti jsou prakticky nulové a do jedné aplikace jsem použil bezkomutátorový modelářský motorek + modelářský regulátor (z hobbyking).

  Představoval jsem si to jednoduše, že se připojí motorek k regulátoru a napájení k regulátoru a bude se to točit. Jenže nevím co připojit na řídící vstup regulátoru. Je tam černý, bílý a červený vodič. Všude jsem našel jen jak to zapojit do konektoru přijímače RC soupravy, ale já to potřebuji jen roztočit. Neporadí někdo co tam je za rozhraní? Nějak se asi neumím zeptat googlu.

  Díky,

  Honza Půhoný