Bezkomutátorový BLDC motor - roztočení pomocí modelářského regulátoru

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Středa Září 18 15:57:08 CEST 2013

Zdravím,

mé modelářské zkušenosti jsou prakticky nulové a do jedné aplikace jsem
použil bezkomutátorový modelářský motorek + modelářský regulátor (z
hobbyking).

Představoval jsem si to jednoduše, že se připojí motorek k regulátoru a
napájení k regulátoru a bude se to točit. Jenže nevím co připojit na řídící
vstup regulátoru. Je tam černý, bílý a červený vodič. Všude jsem našel jen
jak to zapojit do konektoru přijímače RC soupravy, ale já to potřebuji jen
roztočit. Neporadí někdo co tam je za rozhraní? Nějak se asi neumím zeptat
googlu.

Díky,

Honza Půhoný