OT je toto uz mrtva autobaterka?

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Středa Září 18 15:49:59 CEST 2013

> mam baterku ktora tento "nahodny" kontakt obsahuje v sebe a robi to
>to, co popisujete - teda obcas naskoci motor, obcas nie.

Mal som taku v S120, samozrejme Akuma.

Kolega mi ju "opravil" - ten zly kontakt bol zhodou okolnosti rovno pod
nalievacim otvorom, tak mi ju klampiarskou spajkovackou uplne sprosto na
tie elektrody prispajkoval. Ja by som si nebol trufol. Predtym vycucol len
tak zo 2/3 elektrolytu, takze pocas spajkovania sa zvysny elektrolyt
varil... :-)

Bolo to len docasne, lebo som uz novu baterku mal kupenu len som sa
potreboval k nej dopravit cca 250km, ale zafungovalo to :-) Bolo to v
zime, den pred Vianocami... bol som mlady a sprosty... ;-)

... teraz uz mlady teda nie som... :-P

wek