OT je toto uz mrtva autobaterka?
RV
vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 18 15:46:00 CEST 2013
Problem to neni, pokud ji pouzivate na to na co je baterie urcena - tedy
nastartovat auto. Pokud auto startuje jak ma tak je odebrana energie
naprosto minimalni - funkcni dobijeni ji musi nastouchat po startu behem
nekolika minut.
Jezdim do prace kazdy den cca 5.5km a nazpet najedu cca 2x tolik kdy
kazdy den pendluju po meste s detma, nakupama, krouzkama - startu je
opravdu hodne.
Baterku mam uz 7 let a nevypada, ze by byla na tom nejak spatne.
Jinak baterky osazovane ve fabrice do novych aut (nesmi to byt Felicie)
jak se zda jsou vyrazne kvalitativne lepsi - nevim cim to je - mozna
vyrobci dodavaji automobilkam ty lepsi a ten zbytek jde do maloobchodu. ;-)
Radek Vicek
Dne 18.9.2013 15:32, Zdenek napsal(a):
> A není s tou větší baterkou potom problém, že na ni není dimenzované
> dobíjení?
>
> Zdeněk
>
Tento e-mail včetně příloh může obsahovat důvěrné informace. Jestliže nejste zamýšlený adresát tohoto e-mailu, pak jakákoliv forma zveřejnění, tisk, kopírování, distribuce nebo šíření tohoto e-mailu a připojených příloh je přísně zakázáno. Pokud obdržíte tento e-mail omylem, oznamte to neprodleně jeho odesilateli a okamžitě tento e-mail včetně jeho příloh trvale vymažte ze svého systému. Odesilatel e-mailu neodpovídá za jakoukoliv škodu způsobenou modifikacemi či zpožděním přenosu e-mailu.
This e-mail and any attached files may contain confidential information. If you are not the intended addressee of this e-mail, you are hereby notified that any disclosure, printing, copying, distribution or dissemination of this e-mail and any attached files is strictly prohibited. If you receive this e-mail in error, please immediately notify the sender and permanently delete this e-mail and its attachments from your system. The sender of this e-mail does not accept liability for any damage that may be caused by any modifications or delay in the transmission of it.
Další informace o konferenci Hw-list