OT je toto uz mrtva autobaterka?

RV vicek.radek na cpost.cz
Středa Září 18 15:37:43 CEST 2013

Zrovna jsem se minul s Vasim prispevkem.

Posledni baterii Bosch jsem mel pred 8 lety, kdy me nechala na dovolene
(nastesti v CR), podobne jak popisuje Wek. Beznym merenim se na ni
nedalo nic zjistit - svetla svitily, auto jezdilo, ale nekdy jsem
nastartoval a nekdy take ne - postupne se to zhorsovalo. Ale bylo to
fakt nabednu, protoze jsem treba cely den jezdil (x startu) a druhej den
rano jsem nenastartoval.

Jak se pak ukazalo tak jedinne vysvetleni byl prasklej propoj uvnitr
baterie mezi clanky. Na male zateze byl kontakt dostatecnej, na velke
zalezelo jak se zadarilo - obcas se to pripeklo a vedlo dostatecne i na
start a nekdy holt ne a pak to nestartilo.

Jak jsem pak patral tak boschacke baterie na tohle byly extra vyhlasene
- potvrdil mi to i pak nekdo z prodejny aku.

Radek Vicek