STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Pondělí Září 16 18:19:06 CEST 2013

Prave som si povzdychol, ze to je priam bozska hracka pre pozieracov
kolacov.

Mne osobne sa paci stm32f3, aj ked tam mohli implementovat jeden hw prudovy
zdroj. Ma sice DA s nejakymi operakmi, ale hotovy na cipe je hotovy na
cipe. Bola by to dobra nahrada za Analog Devices.

A.