STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pondělí Září 16 15:48:27 CEST 2013

To je zase o tom "porovnatelne" - tie F3 su do 256kB FLASH, a u tych F1 sa
FSMC vyskytuje len u tych co tej FLASH maju viac.

No, ano, nie je to univerzalne, treba porovnat od pripadu k pripadu, ale vo
vseobecnosti pre tie "stredotriedne" aplikacie sa mi zda ze sa F1 uz
neoplatia.

wek