skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signalnacca100Vdo 100pF ci nezatizene linky?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Září 15 17:20:56 CEST 2013

no pockaj, mam pocit ze zasadne menis zadanie... Najprv si chcel
bavoraka a teraz ti staci uz len kolobezka.
Pokial sa bavime o +/- nabite tak tam nepotrebujes nic ine ako
rezonancny obvod...
Nie si nahodou fyzik? :-)