skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signalnacca100V do 100pF ci nezatizene linky?

balu@home balu na k-net.fr
Neděle Září 15 16:57:55 CEST 2013

pisal si ze sa jedna o spinanie pseudonahodne, nie pravidelne. To znacne
meni situaciu. Cievka pomoze len u periodickych a konstantnych dejoch.
Pokial sa vratime k povodnemu zadaniu tak pomoze len presuvanie naboja,
co je pri danych rychlostiach a napatiach nie velmi realizovatelne.