skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signal na cca 100V do 100pF ci nezatizene linky?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Září 15 14:52:21 CEST 2013

> ale ten obsah tam bude, t.j. budic ho musi byt schopny preniest.
> Zhodou okolnosti prave riesime problem kde potrebujeme vybudit vysoke napatie
> v rozsahu ca. 1MHz - 2GHz, takze mam v pamati cely zoznam takychto
> "drobnosti, ktore sa vyriesia neskor", ktore ta zabiju ked to budes chcet
> realizovat :-)

Ja jeste nejsem ve fazi soupisu pruseru k reseni, zatim jsem v etape, kdy
to potrebuju bud odsoudit do rise pohadek, nebo pustit k prvnimu
kritickemu pohledu ;-)

A proto mi jde jen o ty prvotni principy -- jako, jestli to jde s mensim
nez kW prikonem.

Dik a zdar!
M.