skoro-vn, vf zhovadilost: jak spinat sirokopasmy UHF signal na cca 100V do 100pF ci nezatizene linky?

Marek Peca marek na duch.cz
Neděle Září 15 14:01:31 CEST 2013

> a musi to byt prisposobene na obidvoch stranach? Vo vacsine pripadov staci ak
> bude prisposobeny zdroj (bezna digitalna komunikacia).

To nemusi, ale urcite se bude budici obvod tvarit jinak na zatez 100pF
ciste jalovou a jinak na 50Ohmu. Zda lze nekterou z techto cest usetrit
tech 500W, to mi neni znamo a budu vdecen za pouceni.

> Kondenzator sa da prisposobit aj sirokopasmovo (robime to tak u
> elektronkovych zosilnovacov), ale vykon sa tym usetrit neda. Priroda nepusti
> :-)

Pokud minis prizpusobit to k vystupu nejakeho "standardniho" vf
zesilovace, pracujiciho s 50Ohm vystupem, pak mam porad dojem, ze se mi
vsechen vykon spali na tech 50Ohmech, nebo ne? Nebo se tam da udelat
nejaky induktivni clen, ktery bude fungovat jako "vyrovnavaci nadrz" (tak
jako v tom naivnim napadu s L + spinac + C)? Uvitam trochu konkretnejsi
nakopnuti, diky.

ZdraviM.