MikroTik

Tomáš Koželuh mr.death na ipq.cz
Neděle Září 15 12:21:04 CEST 2013

Opravdu je celkem důležitá znalost síťařiny, na pochopení pak stačí hledat
tutorialy na jednotlivé věci.
Nebo si zkompilovat vlastní OpenWRT a pracovat normálně v linuxu. Existují i
hotový verze, ale z nepochopitelných důvodů je to kompilováno s jiným
kernelem, než má normální OpenWRT repository, takže pak nefungují moduly.
Taky jsem byl donucen se RouterOS naučit (aspoň na klikací úrovni), ale
pořád se nemůžu zbavit dojmu, že na plnohodnotný linux to prostě nemá...