Re: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

gatilo gatilo na centrum.cz
Neděle Září 15 11:10:43 CEST 2013

 15.9.2013, 11:00:26

Muzete to takto chapat, IMHO ale prilisnou podporu asi
nenaleznete. Pro vetsinu lidi, bude takove pojeti, prilis pripominat
orwellovsky newspeech.
Pokud vzpomenu na skolni leta, tak profesor Hruska, ve svych uvodech
do systemu rizeni kvality, definuje kvalitu jako miru, s jakou vyrobek
splnuje zadani zakaznika.
Tedy i presne prousena podlozka z vysoce legovane oceli je nekvalitni,
pokud zakaznik mel v objednavce uvedenu obycejnou lisovanou z blata.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz