MikroTik

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Neděle Září 15 10:39:44 CEST 2013

Pěkné povídání..... Mikrotik mám doma (RB750) a zatím ho umím zapnout :-(
Koukal jsem do toho na grafice a pár věcí je pochopitelných, ale další
postupy viz. níže  jsou mi záhadou.

Tak nějak si říkám, kdy už konečně někdo začne vyrábět tak schopná
zařízení, kdy tomu nadiktuji ( namaluju , popíšu ) co to má dělat
a ono to bude dělat :-)  Nebo nejaká SW nástavba na mikrotiku, která to
přeloží :-)