Prosim o kontrolu textu

Petr Tomasek tomasek na etf.cuni.cz
Sobota Září 14 19:06:50 CEST 2013

On Sat, Sep 14, 2013 at 03:43:18PM +0200, Pavel Hudecek wrote:
> Díky, přesně tohle jsem potřeboval. Ale trochu se stydím, jak je toho
> hodně...
>
> PH

To se nemusíte stydět, to je ouplně, ale naprosto ouplně noumáwní. :)
Já když něco důležitýho píšu, tak to nejdřív několikrát koriguji sám
(nejlíp vytištěné na papíře a nejlíp, když se na to člověk vyspí)
a pak to dám vždycky někomu jinému, protože člověk _vždy_ něco přehlídne.

A to nemluvím o tom, jak to vypadá, když se vydává nějaká kniha (u slušného
nakladatelství): zažil jsem, že u jednoho textu se provádělo cca 10 iterativních
korektur (a stejně jsem pak ve finální verzi našel chyby :( ).

Takže se opravdu nemusíte stydět. :)

P.T.