UDB1000 DDS Signal Generator Module - Green

Juro mail na onicom.sk
Sobota Září 14 18:53:22 CEST 2013

Pekný deň prajem

Softver som chcel k prevodníku, ovládať to chcem cez PC, predpokladal
som niečo komfortnejšie ako mačkať tlačítka na gerenatore a otačať
knoflíkom.

Generátor ide OK, mám verziu S kde viete nastaviť aj min a max
kmitočet a ono to kmitá medzi tým. Tiež to má aj čítač kmitočtu. Za
50-65 USD je to fajn generátor do 2MHz. Len ovládanie cez PC by bolo
komfortnejšie...
Mám jeden navyše (iba dva), ak by niekto chcel....

Juro PO