Prosim o kontrolu textu

Miroslav Mraz mraz na seznam.cz
Sobota Září 14 16:42:22 CEST 2013

Ta analogie proudu elektronů a proudu třeba vody je sice hezká, ale dá
se použít jen omezeně. Spíš by bylo dobré říci za jakým účelem tuto
sérii populárních článků vytváříte. Pokud chcete na základě této
analogie laikům vysvětlit třeba funkci tranzistoru nebo diody, proč ne.
Ale pokud se chcete zabývat přenosem elektrické energie, obávám se, že
bez pojmu Poyntingova  se asi neobejdete. Tohle co píšete jen mate
pojmy. Jak už jsem uvedl, tohle se laikovi jen těžko vysvětluje, viz.
třeba http://cs.wikipedia.org/wiki/Poynting%C5%AFv_vektor

Mrazík