OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Sobota Září 14 14:14:06 CEST 2013

Zdravim,
moc děkuji za popis, klidně vyčkám za rok. To auto máme cca 14 dní, v ten moment těch informací bylo málo ... prostě jak se všichni vzdělávají nejen v servisech, dokonce i v automobilce, takovýto mám pocit.
A stejně nikdo ze servisních techniků netrénoval rozborku a sborku, nevím proč by to měli trénovat na mém autě, to je docela rozumné z mého pohledu. Je to nové auto a bude to takto vypadat ve všech automobilkách s novým modelem, tím nechci nic o
škodovce špatného napsat. Mrzí mě, že u SUPA a místní automobilka se zachovala takto, to je fakt...
To, že to je firemní auto a škodovce nevadí šroubek na mraky místech, kde budu, tak mě taky ne, je to jejich boj a jejich vizitka.
Trénovat si rozborku a sborku na autě nenechám. Vím jak to vypadá, tím nemyslím, že by ti servistní technici byli špatní nebo, že by to škodovka dělala špatně.
I ze servisu je ochota to provést, ale vím své .... tj. to auto již nebude smontováno nidkdy tak jako když by bylo nové, po roce až se to všichni natrénují bude situace jiná.

moc děkuji

Jirka