OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

nesvacil@posys.cz nesvacil na posys.eu
Pátek Září 13 21:33:22 CEST 2013

Ano, neda se tam dostat pres ten bixenon, H7 na dalkove svetla je skoro daleko. Ono je otazka, zda tam sahat, zaspinim to necim ... .Svetlo se taky neda jednoduse vyndat, aspon to v navodu neni jako u Octavie.
Diky