OT: Pro pobavení šroubek v parabole u SUPA

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 13 20:41:44 CEST 2013

On Fri, 13 Sep 2013, nesvacil na posys.cz wrote:

> Ano, rozumite tomu dobre. Vyndat sroub znamena pry rozebrat pulku predku nez
> vyndaji svetlomet. Kdyz jsem se ptal u vyrobce, tak nas pravni mluvou poslal
> do pryc za servisem. I kdyz jsem mu napsal, ze vlastne autorizovany servisni
> technik jeste nevi jak to auto rozdelat ... protoze je nove. Nebo neco
> takoveho jsem v emaiu naznacil. Jakym zbpusobem by vyndali sroubek si snad
> ani nedomyslim, a kdy by ho nevyndali, tak by mi vratili auto zpet na dalsi
> demontaz, protoze svetlo urcite nemaji skladem.... , ma to jeste nekolik
> [...]

Zkuste kontaktovat konkurenci jestli taky davaji svym zakaznikum neco
navic. Treba Hyundai se ted se Skodou docela kockuje :

  http://data.idnes.cz/soubory/ekonomika/A130910_MBB_20130909170245876.PDF

tihle sibri maji ruzne kontakty, kdyby se Vas problem dostal do TV zprav
mozna by se ledy hnuly rychleji nez za par mesicu a nove svetlo by se
objevilo natotata..