Komunikacia s RS232 tlaciarnami s protokolom ESC/POS

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Pátek Září 13 08:46:53 CEST 2013

Ano rozumiete tomu spravne. Prikazy a data sa nepotvrdzuju (nenapada mi
ziadna vynimka okrem vami uvedenych ziadosti o stav)
Jedine sa starate o handshaking, obvykle je volitelny DIP switchom bud
hardwareovy(DTR/DSR), alebo xon/xoff, ale to je nastavenie interfejsu a
nie protokolu tlaciarne.