Magnetický senzor natočení

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Pátek Září 13 07:40:18 CEST 2013

Dobrý den,

děkuji za odkazy, už jsem se na ně díval před tím,  než jsem se ptal.
A protože jsem nenašel nějaké ekvivalenty tak se ptal.
Na TME mají AS5040 za nějakých 300 bez DPH.

právě proto, že mě by stačila výrazně nižší přesnost, proto jsem se ptal,
jestli někdo neví o konkurenčním výrobci.

Na uvedené použití se mi to zatím zdá moc (ale je možné, že než dojde k
realizaci, vše bude jinak), zatím zkusím postavit ten grayuv enkoder s foto
tranzistory.

Doplňující otázka, bude  mít enkodovací kotouč dostatečný kontrast, pokud to
bude vytištěné na kancelářský papír na tiskárně?

A případně jakou bude mít životnost, když bude nalepen na kovu, uzavřen tak
aby do toho neteklo, ale hermetické to nebude?

Díky

Zapik