STM32L152RB problem s interruptom na I2C

Stano stano.hw na gmail.com
Čtvrtek Září 12 22:11:59 CEST 2013

Ano presne to robim, zial zakazat prerusenie mozem len pokial uz nieje v
plane dalsie vysielanie. Tento neznamy interupt nastane aj ked neposlem
stop ale znova start a pokracujem  v I2C komunikacii. Tam vlastne
nastanu za sebou 3 interrupty, prve 2 uz spominane najprv zapis stop
bitu, potom ten neznamy a potom od start bitu. Na konci vysielania nieje
problem a zakaz I2C EVENT IRQ zahadny interrupt odstranil.
Tych 1.9us je presne tolko kolko chybalo do dokoncenia stop condition.
Ten interrupt nastane podla LA presne v tej dobe ako sa skonci stopbit.
Ci je to len nahoda alebo to ma suvislost nemam tusenie a pravdepodobne
ani nieje v mojich silach zistit skutocnu pricinu. Teda za predpokladu
ze znova nesedi medzi stolickou a klavesnicou. Kazdopadne neviem si
predstavit ako by som tento jav vyvolal "nahodou".
Zatial to asi budem musiet nechat tak a dufat ze namna nevyskoci nejaky
necakany sekundarny problem niekedy neskor.
Dakujem za ochotu pomoct

       Stano