LED žárovky z Lidlu

Raven raven na wo.cz
Čtvrtek Září 12 16:01:11 CEST 2013

Ahoj, muzu dat male info. Ale jen srovnani s 20W halogenkou. Prave jsem
4 ks (MR16 12V) koupil a vymenil v koupelne. Jsou mene smerove a
prijatelne studenejsi.
Osvetleni primo pod lampou ve vzdalenosti 90cm je cca o jednu diru
(expozicni stupen) mensi. 10.5 (LED) vs 11.5 (HALOGEN).
Mereno expozimetrem WEIMARlux s naklapnutym difuzorem. Pametnici jiste
znaji :-)

S pozdravem Raven