problemy se spinanym zdrojem

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Září 12 14:17:26 CEST 2013

Dobry den,

trochu som sa zacital do datasheetu a tu je mojich par postrehov.

1) lm5030 ma pracovne napatie od 14V, vy ho magorite od 8V a bezite na cca.
10V...
 Nehovorim, ze nepojde, len si myslim, ze pojde zle...

2) odpory mate nadefinovane defaultne na 1k/0805 alebo tam mate v tych rc
clenoch naozaj 1k?

3) ked sme uz pri tych 1k, myslite si, ze 0805 ma vykon 1W?
Netusim, aky vykon by mal byt na tych odporoch, len si myslim, ze ked tam
dali v origo scheme 1W, asi tam bude treba nieco vykonnejsie ako 0805...

4) ak vam cosi v obvode piska, tak pre mna to znamena len tolko, ze kdesi v
obvode mate audio signaly... Co keby ste ich skusil najst. Najskor to bude
to toroidne trafo a ta big tlmiaca tlmivka na sekundare.

5) ten fazovaci clanok v spatnej vazbe vam len nastavuje stabilnu oblast
zosilnenia a ako ste sam zistil ma vcelku vplyv na piskanie zdroja. Otazka
je, ako to je s tymto clankom pri hranicnych pracovnych napatiach lm5030.
Asi to budete musiet odlaborovat. Istou pomockou Vam moze byt zase ta origo
schema.

Nechcem do toho moc kecat, ale mate akurat odlisne riesenu tu spatnu vazbu
a tie pracovne napatia toho obvodu. Takze chybu treba hladat najskor v
tychto bodoch a castiach.

A.