Doporucte el. stavebnice

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Čtvrtek Září 12 09:45:04 CEST 2013

Pikotronik jsem měl. Dodnes mi po něm zbylo spoustu vrutů. Dobrá inspirace
je určitě to odizolovávátko.

Zatím to vidím na kombinaci drátu, odizolovávátka a precizních dutinkových
lišt.

PH

From: "Andrej Jancura" <aj.hwlist na gmail.com>
kedysi davno som mal z kultoveho hrackarstva Cervena ciapocka taku
skladacku, ktoru vyrabali v Piko-Elektronik sudruhovia z DDR. Skladacky
boli tri, jedna zakladna a dve rozsirujuce. Zakladny motiv boli vylisovane
plastove kocky, v ktorych bolo vsetko mozne od odporov, tranzistorov, diod,
cievok a tlmiviek, ladiaceho kondu, sluchatok, ziaroviek a tlacitok asi
vsetko. Spajalo sa to zvoncekovym dratom a bol k tomu taky jednoduchy
odblankovac a tusim kliestiky. Najdolezitejsi bol ale navod, kde boli
schemy, ako to zapojit z krabiciek, bolo to vysvetlene pricipialne na
urovni jednotlivych suciastok a v prilohe boli popisane jednotlive
suciastky a ich vlastnosti. Myslim si, ze sa sto komunistickych korun to
bol velmi vydareny darcek k vianociam. Ako inspiracia by to mohlo posluzit
aj dnes.