Problem s Outlok Express 6

AZe aze na seznam.cz
Úterý Září 10 21:01:50 CEST 2013

Ne, zadny filtr tam neni.
Zajimavy jev:
Vcera jsem si udelal zalohu nastaveni uctu a vsech souboru dbx (priprava ne
reinstalaci). Ty jsem pred chvili importoval do OE a posta ze vcerejska je
zobrazena, prestoze vcera pred zalohou videt nebyla.
Dnesni posta se ale zase stahovat neda, stale stejna pisnicka.
Tak uz krome te preinstalace nevim co s tim...
aze

----- Original Message -----
From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, September 10, 2013 6:41 PM
Subject: Re: Problem s Outlok Express 6

Není tam nastaven nějaký filtr, který by je místo ukládání likvidoval?

PH

From: "AZe" <aze na seznam.cz>
Díval jsem se, není ani jeden dbx větší než 2 GB, max. nějaká stovka MB.
Chová se to docela jako obvykle, připojí, autorizace, kontrola nových zpráv
a proběhne to tak rychle, jako kdyby tam žádná nová zpráva nebyla, ani se
neobjeví žádná chybová hláška. Vše je nastaveno správně, parametry účtů atd.
Prostě to jakoby stahuje, ale najde 0 nových zpráv.
Dnes odpoledne se z ničeho nic zobrazily zprávy z 1. a 2. září. Ty ale už na
serveru nejsou a tudíž se stáhniut nemohly, je tam čas smazání 5 dnů
pozpátku, díval jsem se, jsou tam zprávy jen od 6.9.2013.
Na tomto PC co píši je to OK.
Ono to vypadá tak, že zprávy stahují (?), ale nezobrazují. Datum na PC je
správně.
Čím se dají korektně zobrazit obsahy souborů dbx? Chtěl bych se do nich
podívat, jestli se to tam stahuje.