Ceska Posta a poniceni baliku

Ales Prochaska, Divesoft prochaska na divesoft.cz
Úterý Září 10 09:51:15 CEST 2013

Na tohle bude lepší se pojistit u sázkové společnosti. Třeba by se
toho mohla nějaká chytit. Prostě si vsadím v kursu 1:1000, že se moje
zásilka vinou pošty ztratí. Nebudou nic zkoumat, bude jim stačit, že
došlo k události a vyplatí prémii. A pojišťovny si můžou trhnout i s
těmi jejich nelogickými podpojištěními a přepojištěními :-) :-) :-)

Aleš Procháska