Re: lupa na oči

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pondělí Září 9 23:51:18 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 9.9.2013 od Petr Labaj:

> Uz davno.
> Ale ulozil ji dilny a me poveril jinymi ukoly (napr. jet na dovolenou
> a podobne). No a ono se to v te dilne zatim nejak samo nesmontovalo,
> a protoze jsem to momentalne k nicemu nepotreboval, tak jsem na to
> lehce pozapomnel.

Tak to ti ji ten Ježíšek zase odnesl, když si toho nevážíš :-)

> Takze diky za pripomenuti. Zitra to zkontroluju, a jestli se to
> jeste porad nesmontovalo samo, tak to dam dohromady ja.

A my tu roky čekáme, až nám řekneš, jestli máš tu díru taky vedle a
budeš muset pilovat...

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem