OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Pavel Kutina hw na prelude.cz
Pondělí Září 9 23:13:15 CEST 2013

----- Original Message -----
From: "Admin HWnews" <hwnews na cncnet.info>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Monday, September 09, 2013 9:29 PM
Subject: Re: OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Pokud vim tak rec sla o tom zda top antiviry zpomaluji system
(znatelne). Muzete si me zaradit do nevyznamne statistiky...kde bych rad
byl umisten mezi ty co tvrdi, ze zatizeni systemu antivirem je zatracene
velke - prakticky na hranici me tolerantnosti.

V praci mam nadupanou masinu s Intelem i7 a pokud clovek neco dela -
tedy pracuje (ne datluje maily, nebo hraje karty) tak jsem zatim nezazil
antivir, ktery by nebyl problematicky.

Dokonce to doslo tak daleko, ze na nekterych aplikacnich adresarich na
produkcnich strojich mame zakazane testovani - proste to neni unosne -
zpomaleni zpracovani dosahuje desitek procent casu bez antiviru.

V praci mame korporatni centralne spravovane antivirove produkty, kde je
zajistena aktualnost.

Co se tyka statistik - ty jsou od toho aby prezentovali co je treba.
Takze ja si mohu myslet cokoliv o tom jak jsou tyto mereni vypovidajici
o skutecnych provoznich systemech, kde se opravdu neco dela.

Takze pokud uzivatel ma otevreny pul dne excelovy soubor a v nem datluje
do bunek vzorce jiste nebude antivir problem. Pokud ovsem uzivatel ma
otevreny adresar a v nem 970.000 souboru na sitovem disku a zacne z tech
souboru tahat data tak nechtejt vedet jaka vypoustim slova na antivirove
produkty.

Jen podotykam, ze chapu, ze to je nutne zlo a ze tam proste nejaka rezie
je, ale odmitam poslouchat, ze zatizeni jsou nepodstatna a nevyznamna.

Jinak ja mam doma koupeny Eset Smart Security (to je vcetne
integrovaneho firewalu), ktery povazuju za docela dobry, ale uz take
parkrat neco pustil a pokud to srovnam s MS Defendrem tak si moc
nepohorsim, alespon podle toho jak je spolehlivy u rodicu, kde uz dva
roky nic nechytili a kde se neda cekat zadny pud sebezachovy pri
oklikavani internetu.

RV