OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Září 9 20:35:33 CEST 2013

Heh, tak ja to snad neumim napsat, nebo nevim.

Srovnejte tyto dve vety:

A) Produkt X mi zpomalil pocitac, tak jsem ho vymenil. (Zpomalil se da
nahradit cimkoli - buzeroval, zral pameti, mel falesny hlasky, pustil
virus, ma osklivy barcy)

B) Produkt X mi zpomalil pocitac, tak je na hovno.

Podle me jednu clovek muze pronest zcela legitimne, podle vlastni
zkusenosti. Druhou nikoli, protoze jeho zkusenost je pro takovou
generalizaci nedostatecna a nastupuje tam statistika - nazor nebo
zkusenost tam _NEMA_ co delat. O tom je cela ta debata.