OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Září 9 19:10:29 CEST 2013

On 9.9.2013 18:46, Petr Zahradnik wrote:

> A jejej, asi jsem někomu šlápl na kuří oko, protože tyhle invektivy
> neberu jako argumenty. A protože nechci flame, tak na ně ani nebudu
> reagovat.

To jsou argumenty. Nahodila zkusenost je nevypovidajici a nelze na jejim
zaklade nic usuzovat. To je statistika, to neni invektiva.

Kdyz se mi rozbije moje televize Panasonic, tak neusuzuju, ze je
Panasonic na nic, protoze MTBF z toho nevymyslim. Z toho duvodu jsou
jedine AV testy s poradnou metodikou k necemu a vlastni zkusenosti k nicemu.

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.