OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Jindroush kubecj na asw.cz
Pondělí Září 9 18:22:05 CEST 2013

On 9.9.2013 18:07, Petr Zahradnik wrote:
> Původní zpráva ze dne 9.9.2013 od Jindroush:

> To není pravda.

Doporucuji si projit vysledky testovani AVcek, i tyhle testy se delaji.
Neni to nic, co by bezny uzivatel poznal (samozrejme pokud nebezi s 1GB
ram na Celeronu).

> Můj názor: Avast je tragédie, NOD32 už dlouho není, co býval, AVG byl
> antivirákem naposledy tak někdy před 15 lety.

I kdyz se clovek podepise jako expert, aspon je videt, ze 'zkusenosti'
ziskane zcela nahodile jsou prakticky k nicemu. Nemate naprosto _ZADNE_
prostredky a zkusenosti, abyste tohle mohl prohlasit. Tedy presne
receno, prohlasit to muzete, ale o nicem to nevypovida. Rada ruznych
testu od ruznych organizaci umistuje do TOP10 prakticky porad stejne
produkty.

> PS: Jak jsem tím Offline Defenderem u souseda odstraňoval Policii ČR,
> tak tam měli Avast v plné síle.

Co je avast v plne sile? Je to aktualni verze 8, ktera by buzerovala
kvuli neaktualnimu software? Melo to aktualni db? Nevypnul to nekdo,
protoze mu to hulakalo? Apod.
Ja nerikam, ze nemuze nic projit, urcite muze. Ale byl bych opatrnejsi
pri tomhle 'vyhodnoceni', obzvlaste, kdyz je videt jiste predsudky <g>

--
Jindroush (kubecj na avast.com)
http://www.kostky.org - Pro fany stavebnic LEGO.