Profi omezovac proudoveho narazu spotrebicu 230V~

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Září 9 13:43:46 CEST 2013

Dobry den

pri vypadcich elektriny se mi stalo ze vypadly jistice C16A . Meril jsem
na nich odber - kolem 6-8 amper, presto jistic 16A s charakteristikou C
vyletel. Zatez jsou pocitacove zdroje.

Neexistuje nejake zarizeni ktere by resilo omezeni proudoveho narazu
pri zapnuti zateze ? Predstavoval bych si vykonny paskovy rezistor cca
10 Ohm premostovany stykacem s ochranami proti pretizeni a prehrati,
takze nejspis dva stykace. Kvuli pozarni odolnosti v kovove krabici,
proste profi reseni s revizi.

Hledam a nemuzu na nic prijit. Nasel jsem u Conrada krabicku ala
"wattmetr" ktera je ale urcena pro indukcni zatez a obsahuje termistor.
Navic v plastu takze nic pro nas, je realna sance ze to bude muset
dlouhodobe predavat 12-14amper, to by asi termistor nezvladl.

Nemate tip na nejaky vyrobek dostupny u dodavatele v CR  ?