OT: Virus "Policie CR" na WinXP

Pondělí Září 9 12:34:35 CEST 2013

To jako Adobe Acrobat může být nebezpečný? Myslel jsem si, že Acrobat
dokáže pouze zobrazovat pdf, což je formát, přes který se údajně viry
přenášet nedají. Proto se to pdf taky používá - jako bezpečný a
needitovatelný. Nebo i v tomhle jsou nějaké "pokroky"? Překvapilo mě, že
jsem se díval na nějaký datasheet a Acrobat mi hlásil, že "nejméně jeden
podpis má problémy" - k čemu tam ten podpis je, když tento typ souboru
by měl být bezpečný?
Anděl