RE: sbs01 obnovení ze zálohy

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Neděle Září 8 23:26:07 CEST 2013

No já bych tak nějak předpovídal, je ať je to rozhraní jaké chce, tak by
např.

konektor sata1 měl multi(0)disk(0)rdisk(0)

konektor sata2 měl multi(0)disk(1)rdisk(0)

konektor sata3 měl multi(0)disk(2)rdisk(0)

konektor sata4 měl multi(0)disk(3)rdisk(0)

raid řadič karta v jakémkoli slotu na pozici 0 měl multi(0)disk(4)rdisk(0)

atd. v tu chvíli je jedno, kolik disků připojím, odpojím atd. Proste při
multi(0)disk(3)rdisk(0) botuj ze systém disku na konektoru 4.

Alespoň jsem si do dneska, teda do pátku myslel, že to tak je.

Ono jde o to, že jsem předpokládal, tak že při stejné HW konfiguraci musí
být pozice daného "konektoru" totožná.