Televizní zásuvka pro anténu

Radek Benedikt benedikt na lphard.cz
Neděle Září 8 18:23:31 CEST 2013

gatilo píše v So 07. 09. 2013 v 20:09 +0200:
> Tak on by nemel byt problem, vzit libovolnou zasuvku, vykuchat z ni
> vnitrnosti, a provest tvrde propojeni vstupnich svorek a vystupniho
> konektoru.

Moc prace, kdyz se clovek oprosti od IEC konektoru a prejde k
F-konektorum tak neni nic jednodussiho nez vzit F spojku a nasroubovat
ji do diry udelane v zaslepce. F-kove zasuvky jsem bohuzel v ruce nemel,
tedy pokud pominu modularni datovky pro ktere jsou k dispozici moduly
pro konektory Cannon, kdejake Audio a pod.

Pokud ma clovek dneska davat na bezny kabel IEC konektor, tak je mnohdy
jednodussi pouzit F-ko a redukci na IEC. Ty plastaky z doby jako pred 30
lety vcetne pouzitych plastu me nejak nenadchly.Sada F-konektoru s
redukcema jak samec tak samice je za nejakych 49 Kc. Slusny par IECcek
sice stoji obdobne, ale bezna drogerie jej na rozdil od tech eFek
nevede.Ostatne bezne vidam takhle delane i kabely od prumyslovych kamer
- tj. Fko a k nemu redukci na BNC.

Radek (benedikt2hw.cz)