Lab zdroj do 10k

Sobota Září 7 20:28:51 CEST 2013

Tenhle mam v praci uz asi 10 let a slouzi spolehlive. Jak moc presny je,
nevim, nemeril jsem, pro me ucely to je "dostatecne". Je i dostatecne
bytelny a je poloprenosny (= ma jedno drzadlo); tahame ho s sebou na ruzne
akce a je porad OK.

Mam jen male bezvyznamne poznamky:
- Jednou jsem musel po delsi odmlce promackat tlacitka, nak to nezapinalo
spolehlive.
- Jednou mi bouchla pojistka pri zapnuti, netusim proc (nebylo k nemu nic
pripojene a navic vystupy mam nastavene tak, ze pri zapnuti jsou odpojene).
- Z hlediska komfortu uzivani mi trochu vadilo, ze kdyz se uplne odsroubujou
krytky vystupu (abych tam chytil krokodyly), je ten zbyly spodek pro oba
poly cerny. Radsi jsem si kladny obtocil cervenou izolackou.
- Omezeni proudu se ridi knoflikem, ale na kolik je nastavene se zjisti az
kdyz se omezeni ujme (displej ukazuje aktualni stav a rozblika se tecka).
Ale to neni zavada, to je jen takova zmlsanost, kdyz uz bych tomu mel neco
vytknout, ze by bylo sikovne videt, na kolik se to nastavuje. (mozna ze by
se dal kalibrovat ten cudlik, zatim mi to za to ale nestalo)

D.O.

PS Ten zvukovy signal se da vypnout i bez otvirani, je na to nejaky hmat pri
zapinani. Uz si to ale presne nepamatuju, ale je to psane v navodu.