Tip na cteni o elektronice?

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Sobota Září 7 16:11:19 CEST 2013

Jasne, uplne Vas chapem - len som chcel povedat, ze tieto stranky a
ich komunita byva casto dost "modne" ovplyvnena. Ze to nie je modus
operandi tych, ktori s tymi vecami realne pracuju (Vy, ja, alebo
vacsina ludi v konfere), je samozrejme.
Treba skratka nazerat na ten makersko-blogersky dav s trochou odstupu.