prazdninove citanie

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 6 18:07:51 CEST 2013

Mate dalsi bod ;-)

A myslim, ze aj ja mam jeden - na obr.6 je vysupny kondik oznaceny ako
2000pF, myslim, ze ma byt 2000uF - aj z principu, aj z analogie znacenia
kondika voci obr.9 (a nasiel som
http://i.ebayimg.com/t/Mallory-Dual-Electrolytic-Capacitor-1300uF-75V-/00/s/MTIwMFgxNjAw/z/~J8AAOxyY3ZRlC4k/$T2eC16ZHJHIE9nysezJQBRlC4kC1PQ~~60_12.JPG
). Vacsina tohoto bodu vsak patri panovi kolegovi Ladmanovi.

Takze to mame zatial dohromady minimalne 4 body - ale este stale to nie je
to, na co som myslel (a co je rovnako zle v oboch obrazkoch) ;-)

wek