Doporuce signalove rele

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Pátek Září 6 15:41:27 CEST 2013

>Na Axicomu netrvám, bylo to první relé s požadovanými kontakty a rozumnou pøedpokládanou budoucí dostupností, které jsem našel pøi seøazení podle ceny.

... a v konkretnej drogerii.

Tych rele je na mraky (krat poltucet vyrobcov), a je pochopitelne, ze nie
kazda drogeria vedie kompletny sortiment. Ano, nie je jednoduche sa v nich
zorientovat, a tymto postupom ste si nahodou vybrali z hladiska kontaktu
asi najhorsi mozny typ,  s jednoduchym kontaktom, z 80tych rokov, vyrabany
kvoli zotrvacnosti. Tych 10mA je IMO alibisticka hodnota a to rele by bolo
v tomto smere s najvacsou pravdepodobnostou aj vo Vasej aplikacii plne OK,
ale urcite je lepsie zobrat take, co ma tie "cistiace" prudy udavane o
niekolko radov nizsie - aj kebyze do tych jazyckovych rele kvoli cene a
komplikovanosti (jazyckove DPDT su fakt exoty) nepojdete.

Na druhej strane Vam vlastne musim podakovat, lebo som netusil, ze sa
taketo typy este bezne predavaju, a odteraz si v tomto budem davat pozor.

wek