Lab zdroj do 10k

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 6 15:13:57 CEST 2013

V nedávné době byly zdrojem problému ty zde diskutované BD911, teď už je
místo nich něco jiného. No a druhá zde diksutovaná věc je jeho moderní
nástupce:-)

PH

From: "Jaroslav Meduna" <meduna na mikroklima.cz>
Za poslednich cca 5 let jsem jich koupil cca 15 ks. Celkem 2x jsem je
posilal na opravu. Poprve to bylo kvuli privedeni zaporneho napeti z venku
a podruhe to bylo po neuspesnych testech ESD na 8 kV. Pokud pominu design
jadra zdroje, ktery je IMHO 30 let stary, tak zdroj pracuje jak ma. Cena mi
prijde primerena a zaroven jako patriot rad podporim ceskou firmu. Pokud
vite o nejakych indiciich, ze zdroj neni dobry, podelte se s nimi prosim.

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Ano na ten jsem taky narazil, ale taky na to, že to není zrovna spolehlivý
stroj.
Můžu se zeptat, máte s ním osobní zkušenost ?

Behalf Of Jaroslav Meduna
http://www.diametral.cz/ac-dc-zdroje/dc-regulovatelne-zdroje/laboratorni/lab
oratorni-zdroj-l240r51d-2x-040v/3a-1x-5v/3a.html