OT Zavislost solarnich panelu na teplote

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pátek Září 6 14:43:54 CEST 2013

On Fri, 6 Sep 2013, RV wrote:

> A proc by se to melo vyparovat? Normalne kombinace termickych a FVP. Chce to
> pred bojler predradit jeste jeden a kam priteka studena voda z radu nebo ze
> studny a teplou vodou z tech kolektoru predehrivat vodu pro bojler.

To asi nebude uplne prakticke pro velkou elektrarnu. Navic tyhle
vymenikove okruhy stoji hromadu penez. Myslel jsem na to normalne
kropit tak aby se kazdy panel chvilku chladil. Jen by to chtelo
nejaky demineralizacni filtr aby se na panelech neudelal solny
povlak.