OT Zavislost solarnich panelu na teplote

Pátek Září 6 14:25:21 CEST 2013

Tak mě napadá, používá se v praxi natáčení panelu ve dvou osách? Slunce
taky cestuje ve dvou osách, tak že by paprsky dopadaly vždy kolmo. Viděl
jsem panel s natáčením na vlastní oči (u jednoho baráku ve Smržovce), ale
nezkoumal jsem to moc podrobně. A zrovna tohle mě tenkrát ani nezajímalo.

P.K.