Doporuce signalove rele

Pavel Hudecek edizon na seznam.cz
Pátek Září 6 14:20:14 CEST 2013

Původně jsem chtěl spodní stranu přepínat s pomocí dvou BSS, ale problémy plynoucí z bodu 4 toto řešení neúnosně zkomplikovaly.

PH

From: "Jan Waclawek" <konfera na efton.sk>
Narazal som na to, ci je nutne, aby spomenuty prepinaco/meraci obvod bol
referencovany oproti nejakej abstraktnej zemi ("zapornemu polu vstupnych
napajacich napati"), a ci by sa nezjednodusil ak by sa referencoval voci
niektoremu z meranych bodov. Mozno ano, mozno nie - ten Vas popis je
prilis zmateny na to aby sa to dalo posudit. To iste plati pre vacsinu
navrhovanych rieseni - bez presnej znalosti ulohy su to take klasicke
vystrely do tmy (GIGO).

Niekto spomenul napriklad spinanie prostymi FETmi...