ADMIN STOP Re: Ceska Posta a poniceni baliku

Admin HWnews hwnews na cncnet.info
Čtvrtek Září 5 17:57:10 CEST 2013

Admin se nechal ukolebat bezproblemovym provozem poslednich par mesicu,
odjel natirat lod a ted se vratil.

Jen pripadne nespokojence co se tyka pojistneho plneni odkazu na trestny
cin - nezakonne obohacovani, ktere se presne aplikuje na pojistne
podvody, kterym je i to pokud neco pojistite na vyssi hodnotu nez je
skutecna a vyzadujete pak toto plneni.

Jinak myslim, ze je mozne vzit v potaz dukaz o obsahu zasilky i
svedectvi svedka, ktery s vami neni spriznen. Klidne treba i adresata
zasilky, ktery vedel co mu ma prijit. Jen je pak treba pocitat s
trestnim oznamenim, pokud se balik treba za rok najde a nebude v nem to
co melo byt.

RV